TIP: laat dit ook lezen aan uw naasten zodat ze weten wat ze moeten doorgeven indien u dit zelf niet (meer) kunt.
Voor het goed bijhouden en bijwerken van wijzigingen in het ledenbestand gelden de volgende regels:
1 WIJZIGING IBAN NUMMER.
Verandert u van IBAN-nummer, geef dat z.s.m. door aan de penningmeester, met een nieuw machtigingsformulier. De eerder afgegeven machtiging is niet geldig meer.
2 VERHUIZING
Verhuist u binnen Wageningen dan kunt u dat aangeven met een verhuiskaart of een mail.
3 WIJZIGING E-MAIL.
Krijgt u een ander e-mail adres geef dit dan i.v.m. de digitale nieuwsbrief en verjaardagskaart z.s.m. per mail door.
4 OPZEGGEN
Opzeggen van uw lidmaatschap dient altijd schriftelijk (liefst per post) te gebeuren, in de loop van het jaar doch uiterlijk per 1 december. Bij niet op tijd opzeggen bent u automatisch het volgende kalenderjaar nog lid en dient u de kosten van het lidmaatschap te voldoen.
Verzending
Voor alle opties geldt:
via mail aan:
bestuur<AT>seniorenwageningen.nl (waarbij u <AT> dient te vervangen door @)
via post aan:
Ledenadministratie Senioren Wageningen
De Arc 159
6702 EC Wageningen